Per a gairebé tothom, Veneçuela és sinònim de sol, platja i Carib i, per descomptat, tot és absolutament cert. No obstant això i més enllà dels tòpics, el país conté molts altres atractius dignes d’admiració que val la pena descobrir.
Us proposem un recorregut per gaudir d’un país ple de contrastos en què la seva rica varietat natural fa de fil conductor.
Viatjarem des de Caracas, cap a Sierra Nevada, al cor dels Andes. Després de visitar Mérida i l’erm andí, anirem cap als llanos: immenses planes, fabuloses per observar-hi la variada fauna autòctona. Uns dies de relax al Parc Nacional Henry Pittier ens refaran abans de visitar el P.N. Canaima, que ens espera amb els magnífics tepuis, cabalosos rius i grandioses cascades, entre les quals destaca el “Salto Ángel”. Continuarem cap al delta de l’Orinoco i acabarem una altra vegada a la costa, als parcs nacionals de la península de Paría i Mochima, amb magnífics paisatges que ens ajudaran a recuperar-nos d’un viatge tan intens.
Grup: 6 a 16 persones + guia
Sortides: BCN, MAD i BIO, 1 ag./5 oct.
Preu : 3.050 € + taxes aèries*.
Suplement : ag. 125 €
*Consulteu les taxes a les nostres oficines.