Després de molts anys d'estar realitzant un viatge llarg i complert per aquest gran país, actualment i a causa del conflicte que hi ha al nord, ens veiem obligats a visitar el sud-est d’Etiòpia i oblidar-nos de moment del nord.
Visitarem el sud i l'est en vehicles 4x4, una zona d’alt interès natural i etnològic en la que ens acostarem als paratges on una vegada es va originar la nostra espècie. Recorrerem el Rift Valley i coneixerem les ètnies de la vall del riu Omo, per ascendir després als cims de les muntanyes Bale. Des d'aquí, resseguint les valls que separen les Bale i la serralada Ahmar, arribarem a la ciutat prohibida de Harar.
Desde Harar tornarem a Addis Abeba fent un recorregut circular per la part del país on la diversitat ètnica i el paisatge són el punt fort.
• Les muntanyes Bale i la fauna de l’alta muntanya africana • Les formes de vida de les diferents ètnies omòtiques: hammer, kara, mursi, konso... • Harar, ciutat santa de l’islam etíop.
Vol a Addis Abeba – Arba Minch – Konso – Turmi – P.N. Omo – P.N. Mago – Jinka – Sodo – P.N. Muntanyes Bale – Sheik Hussein – Asebe Teferi – Harar – P.N. Awash – Addis Abeba.
Transport en vehicles 4x4. Allotjament en hotels de diferents categories, bungalous i una nit d'acampada al sud. Pensió completa a la zona de l'Omo i a Sheik Hussein. Guia de Banoa.
- Vol internacional d'anada i tornada a Addis Abeba.
- Visat d'entrada a l’Etiòpia.
- Tots els trasllats aeroport- hotel- aeroport.
- Transport en vehicles 4x4 durant tot el recorregut. Màxim quatre viatgers per vehicle.
- A Addis Abeba, Arba Minch, Sodo i Harar, allotjament en hotels de categoria turista, en cambres dobles amb bany i en règim d’allotjament i desdejuni (5 nits).
- A Konso, Turmi, Jinka, Goba, Asebe Teferi i Awash allotjament en hotels senzills, en cambres dobles amb bany i en règim d’allotjament i desdejuni (9 nits).
- Acampada a Sheik Hussein (1 nit), amb el material de càmping inclòs.
- Pensió completa des del dia 2n al 11è de viatge.
- Assegurança de viatge.
- Propines* (vegeu la nota al full de condicions).
- Guia de Banoa.
- Els àpats no especificats a l'apartat “Inclou”.
- Entrades a poblats i recintes de mercats.
- Taxes aèries.
- Propines no especificades al full de condicions.
- Qualsevol altre concepte no especificat en l'apartat “Inclou”.
Durada : 17 dies
Grup: 8 a 16 persones + guia
Dates: 2 ag.
Sortides: BCN, BIO i MAD.
Preu : 3.150 € + taxes aèries*.
*Consulteu les taxes a les nostres oficines.