Foto Nord del Sudan La terra de Núbia

Nord del Sudan
La terra de Núbia

Nord del Sudan
La terra de Núbia

Entre el desert de Núbia al nord, fins als boscos equatorials de la vall del Nil blanc al sud, s’estén un dels més grans i més desconeguts països de l’Àfrica: el Sudan. Per raons conegudes avui s’anomena Sudan del Nord.

En aquest recorregut ens concentrarem al nord saharià del país, famós pels seus jaciments arqueològics i per la proverbial hospitalitat dels seus habitants, els nubis; gent pacífica i amable amb una cultura que ha estat modelada durant segles per la duresa de la terra en què viuen. Farem un recorregut pel “país dels nubis”. Ens acompanyarà el Nil i la població que esquitxa les seves ribes; i també, sens dubte, la tranquil•litat d’indrets on encara no arriba gran part de la gent.

• Khartum: on el Nil blau troba el Nil blanc • Orduman i el seu gran mercat • La ciutat reial de Meroe, antiga capital dels faraons negres • Núbia: pobles emblanquinats, verds palmerars i fèrtils camps a la vora del Nil • Nuri, Jebel Barkal i els camps de piràmides d’El-Kurru, testimoniatge de l’esplendor del mític regne de Kush.

Vol a Khartum. Recorregut en vehicles 4x4. Allotjament en cases núbies o acampada, en pensió completa. El visat del Sudan comporta diversos dies de tràmit: si us interessa aquest viatge, feu la reserva amb temps suficient per gestionar-lo. Guia de Banoa.

Itinerari

Vuelo a Jartum–Dongola–Old Dongola–Soleb–Tombos–Sesibi-Kerma–Karima–Jebel Barkal–El Kurru–El desierto de Bayuda–Meroe–Naga–Musafarawat–Ondurman–Jartum.

Inclou

  • Vol regular d'anada i tornada a Khartum. Visat d'entrada al Sudan. Trasllats aeroport- hotel- aeroport. Vehicles 4x4 durant tot el recorregut. Ferri per creuar el riu Nil. Allotjament en hotel categoria turista a Khartum en règim d'allotjament i esmorzar. 3 nits d’allotjament en cases núbies en règim de pensió completa a Soleb, Tombos i Karima. 3 en acampada durant el recorregut en règim de pensió completa. S'hi inclou tot el material de cuina i acampada (excepte sac de dormir). Entrades als jaciments arqueològics inclosos en l'itinerari. Permisos arqueològics. Permisos de viatge. Assegurança de viatge. Guia de BANOA.

No inclou

  • Els àpats, excepte els indicats a l'apartat “Inclou”. Taxes aèries. Propines o qualsevol altre concepte no especificat a l'apartat “Inclou”.

Grup: 6 a 16 persones + guia

Sortides: Barcelona i Madrid.

Preu : 1.990€ + taxes aèries*.

*Consulteu les taxes a les nostres oficines.

Fes clic al mapa per ampliar-lo

Sol·licita la fitxa tècnica

Nord del Sudan
La terra de Núbia
Click para recargar la imagen

Nota Legal Un cop emplenat voluntàriament aquest formulari, les dades de caràcter personal proporcionades passen a formar part d'un fitxer propietat de BIDAIAK BANOA, SL, inscrit a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades amb el número 2050691029 i que disposa de les mesures de seguretat necessàries per garantir la seguretat de les dades, així com per evitar-ne l'alteració, la pèrdua, el tractament o l'accés no autoritzat.

L'usuari pot exercir els drets d'accés, cancel·lació, rectificació o oposició que expressament reconeix la LOPD. Per fer-ho ha de dirigir una sol·licitud escrita a BIDAIAK BANOA, SL, c. Ledesma, 10 bis, 2n, dpt. 4, 48001 Bilbao, amb el seu nom i cognoms, domicili per a notificacions, fotocòpia del DNI, petició en què es concreta la sol·licitud, data i signatura de l'interessat.

Fem servir cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant la personalització de l'accés a la nostra pàgina i l'anàlisi anònima dels vostres hàbits de navegació. Si continueu navegant, hom considera que n'accepteu el seu ús. Podeu canviar-ne la configuració o obtenir més informació polsant aquí:

MÉS INFORMACIÓ | ACCEPTO