Aquest viatge és una gran oportunitat per als amants d'aquests «altres viatges» però no cal prendre-s'ho a la lleugera, no és un viatge més. Les condicions de la navegació i del viatge són força rústiques, i juntament amb el sufocant clima tropical, fan que el viatge sigui dur.
El riu Sepik, amb els seus més de 1.000 km, és el riu més llarg del país. Per als seus habitants representa l'«ànima» de Papua Nova Guinea. A les seves ribes hi viuen els talladors de màscares més reputats del país, autèntics guardians de la seva cultura i tradició.
La seva llera serpentejant travessa una regió selvàtica oblidada en el temps fins ben entrat el segle XX, que a dia d'avui continua sent una de les àrees menys cartografiades i explorades del Planeta, en un país amb una sorprenent diversitat lingüística i cultural, amb les seves més de 800 llengües i una població que ronda tot just els vuit milions de persones.
A Papua es poden fer molts i variats viatges i és difícil escollir. La nostra proposta passa per navegar el curs del Gran Riu i visitar la seva vasta diversitat ètnica i cultural. Durant 8 dies de tranquil·la navegació viatjarem des de les terres profundes de l'interior de Papua fins pràcticament la seva desembocadura.
Vol a Singapur – Port Moresby – Wewak – Pagwi – Swagap – Yesan – Mayo – Tangujamb – Ambuti – Yamok – Palimbe – Kanganamun – Aibom – Llac Chambri – Kamanambit – Tambanum – Kambaramba – Angoram – Wewak – Port Moresby – Singapur.
Una vegada més hem de posar èmfasi en aquesta frase que per a nosaltres és molt important prendre-la seriosament i interioritzar-ne el significat: ateses les poques infraestructures del país, aquesta ruta requerirà d'una actitud positiva i pacient durant tot el recorregut.
Al riu Sepik navegarem durant 8 dies per aquest riu fins molt a prop de la seva desembocadura. Les hores de navegació seran de 3 a 6 h cada dia. Navegarem en piragües construïdes amb troncs buidats, motor forabord i cadires de plàstic amb respatller.
Cada dia visitarem una gran quantitat de llogarrets i passarem les nits en allotjaments locals molt bàsics o fins i tot en cases locals. En aquests llogarrets podrem assistir a un total d'unes 4 actuacions folklòriques o «sing sing».
- Vol internacional d'anada a i tornada des de Singapur.
- Vol internacional Singapur–Port Moresby–Singapur.
- Dos vols domèstics: Port Moresby–Wewak–Port Moresby.
- Visat d'entrada a Papua Nova
Guinea.
- Trasllats aeroport–hotel–aeroport.
- Trasllats en vehicles privats des de Wewak fins al punt
de començament de la navegació, i tornada a Wewak des del final d'aquesta.
- Piragües a motor durant els 8 dies de navegació pel riu Sepik.
- Allotjament en hotels tipus turista amb esmorzar inclòs a Singapur i Wewak (4 nits en total).
- Allotjament en cases locals i albergs molt bàsics
durant la navegació pel riu Sepik (7 nits en pensió completa).
- Organització i pagament de 4 “sing sing” o festivals
folklòrics privats.
- Entrades als diferents llogarrets al llarg del riu Sepik.
- Propines* (vegeu nota al full de condicions).
- Assegurança d'assistència en viatge.
- Guia local durant la navegació pel riu.
- Guia de Banoa.
- Àpats, excepte els indicats a l’apartat “Inclou”.
- Entrades a museus, recintes arqueològics i monuments.
- Taxes aèries.
- Propines no especificades al full de condicions.
- Qualsevol altre concepte no especificat en l'apartat “Inclou”.
Durada : 15 dies.
Grup: 8 a 12 persones + guia.
Dates: Del 3 al 17 de maig.
Sortides: BCN, BIO i MAD.
Preu : 5.890 € + taxes aèries*.
*Consulteu les taxes a les nostres oficines.