Foto Nord del Sudan Pobles del Nil i la mar Roja

Nord del Sudan
Pobles del Nil i la mar Roja

Nord del Sudan
Pobles del Nil i la mar Roja

Sudan, un dels països més extensos de l''Àfrica, apareix en el mapa encaixonat entre el tròpic de Càncer i l''Equador, des del llac Nasser fins a la nova frontera de Sudan del Sud. Les seves grans dimensions fa que s''hi continguin diferents realitats a la vegada, diverses llengües, cultures i religions. Formes de vida ben diferents, al mateix temps i al mateix país. #Els darrers anys hem visitat la zona desèrtica del nord, i enguany ens hem plantejat fer una passa més: combinar aquesta zona amb la desconeguda mar Roja sudanesa. Al nord, a l''antiga Núbia, hi trobarem pobles afables a la vora del Nil, a banda de magnífiques restes arqueològiques encara poc conegudes. En la mar Roja visitarem Port Sudan i les restes del que va ser l''important port de Suakin, construït amb corall i que va tenir una gran importància en el desenvolupament del comerç de la zona. Un recorregut en què constatarem la gran complexitat d’aquest immens i agradable país.

Nota: Cal força temps per tramitar el visat del Sudan. Si us interessa aquest viatge, feu la reserva amb el temps suficient per gestionar-la.

Punts d'interès

• Nil, el riu de la vida • Ondurman i el seu gran mercat • Carrerons, mercats i color a Khartum: la porta d''Àfrica • Jebel Barkal: piràmides, temples i tombes a la riba del Nil • Old Dongola i el seu antic cementiri • Les piràmides de Meroe, mausoleus dels faraons negres de Kush • El País Nubi en la tercera cataracta • Kerman, vida a la riba del Nil • Mussarawat i Naga: altres exemples de la riquesa arqueològica del Sudan • Kassala i les muntanyes rocoses • Port Sudan, la porta i el port de la mar Roja • Suakin, restes de l’esplendor passada.

Itinerari

Vol a Khartum–Dongola–Old Dongola–Soleb–Sesibi-La tercera cataracta–Tombos– Kerma–Karima–Jebel Barkal–El Kurru–desert de Bayuda–Meroe–Naga–Musafarawat–Atbara–Port Sudan–Suakin–Kassala-Khartum.

Aspectes pràctics

Viatge nou. Les altes temperatures de l''estiu ens obliguen a programar aquesta destinació a partir d''octubre. Recorregut en vehicles tot-terreny durant tota la ruta. Combinarem l''allotjament en acampada i cases núbies, amb hotels a Khartum, Port Sudan y Kassala. Recorregut amb grans contrastos, amb el Sàhara, el Nil, les restes arqueològiques i la poc visitada mar Roja com a contrapunt. Guia de Banoa.

Inclou

  • Vol regular d''anada i tornada a Khartum. Visat d''entrada al Sudan. Trasllats aeroport- hotel- aeroport. Vehicles 4x4 durant tot el recorregut. Allotjament en hotel de categoria turista a Khartum i Port Sudan en règim d''allotjament i esmorzar. Allotjament amb esmorzar en hotel bàsic a Kassala. Sis nits d''acampada en règim de pensió completa. S''hi inclou tot el material de cuina i acampada (excepte sac de dormir). Tres nits d’allotjament en cases núbies en pensió completa. Entrades als jaciments arqueològics que es visiten en l''itinerari. Permissos arqueològics. Permissos de viatge. Assegurança d''assistència en viatge. Guia local. Guia de BANOA.

No inclou

  • Els àpats, excepte els indicats a l''apartat “Inclou”. Entrades i desplaçaments a museus i monuments no especificats en l''itinerari. Permissos de vídeo. Taxes aèries. Propines o qualsevol altre concepte no especificat a l''apartat “Inclou”.

Grup: 6 a 15 persones + guia

Sortides: MAD i BCN, 6 oct./3 nov.

Preu : 2.650 € + taxes aèries*.

*Consulteu les taxes a les nostres oficines.

Fes clic al mapa per ampliar-lo

Sol·licita la fitxa tècnica

Nord del Sudan
Pobles del Nil i la mar Roja
Click para recargar la imagen

Nota Legal Un cop emplenat voluntàriament aquest formulari, les dades de caràcter personal proporcionades passen a formar part d'un fitxer propietat de BIDAIAK BANOA, SL, inscrit a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades amb el número 2050691029 i que disposa de les mesures de seguretat necessàries per garantir la seguretat de les dades, així com per evitar-ne l'alteració, la pèrdua, el tractament o l'accés no autoritzat.

L'usuari pot exercir els drets d'accés, cancel·lació, rectificació o oposició que expressament reconeix la LOPD. Per fer-ho ha de dirigir una sol·licitud escrita a BIDAIAK BANOA, SL, c. Ledesma, 10 bis, 2n, dpt. 4, 48001 Bilbao, amb el seu nom i cognoms, domicili per a notificacions, fotocòpia del DNI, petició en què es concreta la sol·licitud, data i signatura de l'interessat.

Fem servir cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant la personalització de l'accés a la nostra pàgina i l'anàlisi anònima dels vostres hàbits de navegació. Si continueu navegant, hom considera que n'accepteu el seu ús. Podeu canviar-ne la configuració o obtenir més informació polsant aquí:

MÉS INFORMACIÓ | ACCEPTO