La regió de Mangystau atresora espais d'interès per a paleontòlegs i geòlegs, on, a centenars de quilòmetres del mar Caspi, podem ensopegar amb petxines i fòssils diversos. Les muntanyes de pedra calcària, les formacions sedimentàries, així com les enigmàtiques esferes, són ressò d'una època en què tota la regió jeia submergida sota l'antic oceà de Tetis.
El Kazakhstan es presenta com un país insòlit i profundament desconegut per al viatger occidental, un poble orgullós de les seves tradicions, amb un islam tamisat pel filtre soviètic i un tarannà modern i europeu en molts aspectes. La seva incommensurable buidor no ens deixaran indiferents
• L’aridesa de Mangystau sobre la mar Càspia • Shakpak Ata i les mesquites subterrànies • La màgia del llac salat de Tuzbair • El plateau d’Ustyurt des de la vall de Bozzhira.
Vol a Aktau –Sultan Epe –Shakpak Ata –vall de Torish –vall d’Airakty –Jilxy –Sherkala –Tuzbair –Bozzhira.
Transport en minibús amb a/c a Aktau. Transport en jeeps per la regió de Mangystau. A Aktau, ens allotjarem en hotel de categoria turista (2 nits). A la regió de Mangystau ens allotjarem en règim de pensió completa, en tendes d’acampar individuals (2 nits) i dues nits en iurtes per a 4 persones. Guia de Banoa.
- Vol internacional de Turkish Airlines anada a i retorn des d’Aktau.
- Trasllats aeroport- hotel- aeroport.
- Transport amb autobús amb a/c a Aktau.
- Transport en vehicles 4x4 per la regió de Mangystau.
- A Aktau, allotjament en hotels de categoria turista, en habitació doble amb bany, en règim d'allotjament i esmorzar (2 nits).
- A Kaguioz, allotjament en en iurtes bàsiques, quàdruples, banys compartits i en règim de pensió completa (2 nits).
- A la regió de Mangystau, allotjament en tendes d’acampada individuals en règim de pensió completa (3 nits).
- Entrades als parcs nacionals i tases ecològiques.
- Assegurança d’assistència en viatge.
- Propines (vegeu la nota en el full de condicions).
- Guia local kazakh.
- Guia de Banoa.
- Els àpats, excepte els detallats a l’apartat “Inclou”.
- Entrades a museus, monuments, així com transports i activitats opcionals.
- Taxes aèries.
- Propines no especificades en el full de condicions.
- Qualsevol altre concepte no especificat a l’apartat “Inclou”.
Durada : 9 dies
Grup: 6 a 16 persones + guía
Dates: del 12 al 20 d’abril.
Sortides: BCN, BIO i MAD.
Preu : 2.340 € + taxes aèries*.
*Consulteu les taxes a les nostres oficines.